onsdag 21 november 2012

Filmen- mitt nya verktyg

Åh, är helt galet taggad på träning numera. Sedan jag började träna Kita med shaping så är hon min bästa träningskamrat just nu. Att bjuda på beteenden är hennes grej. Trots att hon är åtta år och alltid tränats med hjälper dvs ngn påverkan under inlärningen, så köper hon shaping fullt ut. Hon bjuder på beteende efter beteenden och den lilla svansen går i ett. Hon håller ett bra fokus och det märks att hon vill träna. Det har jag aldrig upplevt tidigare.

Så nu står veckans träningsschema nedtecknat. Men det som jag fått upp ögonen för är att filma mig. Man ser ens egna tabbar och fumlighet på ett nytt sätt. Nu ska jag bara komma på hur jag ska tfilma utan att ngn gör det för mig.

Oavsett, vi har så skoj!!

Och om jag bara kan komma på hur jag kan lägga in filmer här så ska jag göra det.

2 kommentarer:

  1. Hon ar sa duktig den lilla drottningen, ja er filmer vill vi se!!!!!

    SvaraRadera
  2. Uppdate mera!!!! Jag gick in precis nu och sag att det var ett inlagg bara!

    SvaraRadera