tisdag 15 maj 2012

Balkongplanering och hundmys

Jorå, det går utmärkt att kombinera dessa två. Planen var idag att slipa de sista trallarna på balkongen och sedan få ordning där ute nu i helgen. Men ack, när vi satt nere på stranden och filosoferade så blev det till att ta det en annan dag istället.

Helgen bjuder på en massa skojsigt, den som väntar på något gott..

Imon blir det ett besök till frissan, sex stolar, hoppas de lever upp till mina höga förväntningar. Annars blir det till att leta tills jag hittar någon bra. Att bli mörk är  inte det billigaste som hänt mig. Från att gå från att besöka frisören EN gång om året, går jag nu var 6:e vecka. Nåja, ett tag till kan det vara skoj. Får kanske pröva på ettt göra hemma kit till sommaren.

Sista dagen på jobbet imon för denna veckan, inte helt fel. Sedan en massa mys och skojsigheter som väntar på mig. Nu blir det till att krypa ner i sängen med mysigaste Konungen och titta på tv tills mina ögon inte orkar längre.

Tre små troll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar