söndag 3 juni 2012

Att känna att man tappat orken

Jodå, det kan visst hända iaf. Att jag blir lite orkeslös. Lusten att blogga har försvunnit, kanske mest pga av bildtorkan och min lättja. Jag orkar inte att ladda över bilder, ta fram och bort kablar, vänta på kamerna osv. Nopp, måste finna ett lättare sätt att lösa detta dilemma på. För då, då mina vänner skall här bloggas.

Veckan som kommer bjuder på företagsståhej, nationaldag och studentfest i Falkenberg. Kommer bli lovely!

Dagen har bjudits oss på underbar lunch på Mevins, lyckliga och tokiga hundar på stranden, nöjda och belåtna var de då de följde med till Melvins och inte minst när det kom mackor åkandes ner till deras stora förvåning. Kanske blir det bio nu, hundarna har varit med oss under hela helgen så en timme eller två utan matte skall nog gå an.

Men det där med bilderna nu, ja, jag skall fixa en sätt. Ett bra sätt. Och jag tror jag vet precis hur.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar