torsdag 28 juni 2012

Semesterplaner

Ju närmare semestern jag kommit, desto mer ångest har jag fått. Misstolka mig rätt, jag längtar till min semester, men samtidigt har jag våndats lite.

När det stod klart att jag o Mr D inte kunde resa tillsammans, såsom vi planerat och hade tänkt oss sedan förra sommaren, tog det ett tag innan besvikelsen la sig. Nåja, inget att styra över.
Tyvärr hade vi ingen som kunde hjälpa oss med våra små älsklingar och då fick det vara. Jag kommer aldrig lämna bort mina älsklingar till ngn främmande eller ett pensionat. Inte för att jag själv ska sitta någon annanstans och ha det bra.

Så planerna har gjorts om. Mr D och jag ska till Öland, med doggsen såklart, och sedan lite mys på Ven och en tripp till småland. Överallt med hundarna och vi kommer få det så mysigt. Sedan åker jag vidare på egna äventyr. Inte helt ensam dock, med mig har jag bästaste CC och en underbar vecka i Turkiet väntar oss.

Det blir även lite vandring i Hässleholm (Finsjasjöleden), skärgårdstur till bohuslän och salta klippor och en tripp till bästaste J och hundarna. O A såklart.

Så, min semester komma med andra ord bli perfa. Hurra för mig och min semester!

Men först, coctail aw med jobbet imon med skyhöga klackar och snäv klänning. Inte så mycket Emma över det kanske, men skoj!



Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar