fredag 3 augusti 2012

En ny värld

Jodå, en ny värld har öppnat sig. En badrumsdjungel.

Inte trodde jag att det fanns tusen olika toastolar, duschar, kranar, och annat måste ha.
Jo för ser ni, badrummet ska nu äntligen fixas och med fria tyglar är det inte lätt att bestämma sig. Om man ska ha spottar och om ja, med eller utan dimmer och om inte, ska man ha el eller vattenvärmda handdukstorkare? Ja, vem som helst förstår att detta är nästintill omöjligt.

För att rensa tankarna efter en intensiv vecka på jobbet och massa badrumskoll tog jag med hundarna ut till pappa. Här solar vi i trädgården, mumsar på diverse hundben- ja inte jag då förstås- jag nöjer mig med kall burkcola. Och nu ska jag klippa gräset och bara vara. Imon väntar mer badrumstittande och en heldag hos svärföräldrarna.

1 kommentar:

  1. Förstår att det är mycket att fixa och bestämma med badrumsrenoveringen :)
    Men spottar i taket med dimmer och golvvärme tycker jag ni ska ha :)) Men jag vet ju vad pappa tycker om det ;)

    SvaraRadera