torsdag 26 juli 2012

På besök i bottnaryd

Precis hemkommen till Malmö efter en hel del bilkörning.

Det bästa denna dagen att jag tog en liten avstickare till Småland, närmare bestämt bottnaryd och hälsade på goda vänner. Sex hundar och allt guck super. Addera lite katter på det och nya omgivningar och vi har en summering. Lika impad som vanligt över mina två seniorer som håller igång men minst lika impad över min bekants ena hund som så tydligt kände igen oss och välkomnade oss in i hennes flock och trädgård.

Sista vardagen på semestern imon. Då väntar nog lite häng i trädgården och massa svalkande dricka på det.

Nu ska jag mysa med mina troll och krypa till kojs efter en lång dag.

2 kommentarer:

  1. Ah syster sa manga bilder, och uppdteringar. Förlåt att jag har varit dålig på att titta och kommentera. Men det är mest plugg for mid dagarna ut, jag är ganska så stressad. Aja det ordnar sig, det kommer flera sommrar :) Jag saknar min lilla flicka och kille såååå mycket. Jag vill bara krama mina skattkistor,dom får inte glomma moster tini. Nu ligger jag och Maja i soffan och kollar på olympiaden.Saknar dig ocksa, saa fin du är på bildera från Turkiet,puss

    SvaraRadera
  2. ah vad jag kanner igen frettas blick på bilderna, en riktig liten knorris!!

    SvaraRadera