torsdag 20 september 2012

Sjuk hund och allmänt kaos

Älskade toto opererades i måndags och jag går lite runt som en hök här hemma och vakar över honom. Idag blev det ett andra vetbesök, men inte så mycket klokare. Han skulle nog bara oroa matte lite mer.

Totos veterinär ska ha stor eloge och även samtliga anställda på erikslusts veterinärklinik. Dels att de orkar med mig men även då de förstår vikten av individuellt bemötande och för att jag inte behövde lämna min kille i ett skick jag inte ansåg bäst för honom. Så hurra för dem!

Ikväll känns han piggare och nu är nästan tiggaren tillbaka igen.

Torsdagar är ju egentligen vår dag. Totos och min. Träning och kompishäng. Ja, lydnadsträning på klubben med sina kusiner och övriga gänget.

Ikväll bäddar vi dock ner oss i sängen och myser istället. Så tar vi träningen när han mår bättre igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar