lördag 1 oktober 2011

Those were the days..

Bloggandet har helt enkelt fått komma åt sidan ett tag. Länge funderat på om jag vill delge vad som hänt eller om jag bara vill försöka gå vidare. Livet har tagit en vändning som ingen kunnat råda över. Och som jag önskar aldrig hade hänt. Det känns som om nederlagen kommer efter varandra och ibland blir det svårt att se framtiden. Tänka sig, för en som dagligen drömmer och som har drömmar och visioner som folk bara kan skratta åt, på grund av galenhet, har nu slutat drömma. Även detta har avstoppats. Som ni ser, det är svårt att veta vem man är då.

Men livet går vidare, det gör väl alltid det. Fast denna gången med stora förändringar. Om de är bra eller inte är för tidigt att säga.

Igår var en positiv dag iaf, jag fick lite bekäftelse och ett erbjudande som jag har tills måndag att tacka ja till. Även det, ett erbjudande som kommer förändra mitt liv för all framtid. Skrämmande? Javisst! Kul, såklart! Men pust vad svårt det är att göra beslut när man har slutat drömma.

Imon blir det Stockholm, en tripp för utbildning, men även träff och mys med bästaste systern! Ska bli skönt att komma bort, om än bara för någon dag. Fast misstolka mig rätt, inte skönt att komma bort från mina älsklingar, bara från den icke drömmande vardagen.



Imon ses vi min syster!!!!!

4 kommentarer:

  1. Låter som en jobbig tid, men det löser sig säkert till det bästa med tiden, det brukar ju bli så. Hoppas det blir trevligt i Stockholm! :)

    SvaraRadera
  2. Usch låter inte alls roligt :( Hoppas du hittar tillbaka snart.

    SvaraRadera
  3. Usch låter inte alls roligt :( Hoppas du hittar tillbaka snart.

    SvaraRadera
  4. Usch låter inte alls roligt :( Hoppas du hittar tillbaka snart.

    SvaraRadera