söndag 2 oktober 2011

Tidig morgon i Göteborg

Söndagar är speciella för mig, på ett underbart sätt. När jag bodde i Malmö var jag bortskämd med att bo vid havet, de tidiga morgnarna spenderades nere på stranden. Filosoferande och njutandes av lugnet och den rofylldhet som en tidig morgon i centrala Malmö faktiskt kan ge.

Så spenderades även denna söndagsmorgon, ja inte längsmed havet då, kan bli svårt om man numera bor utanför Göteborg, men den spenderades på lummiga små grusvägar med lösa hundar och endast katten var uppe.

Snart blir det att bege sig mot Landvetter och sedan avfärd mot Bromma. Längtar efter att krama lilla Maja- systerns lilla underbara Chihuahua och såklart min syster med!

Och för en hundnörd står givetvis ett besök på Arken Zoo i Bromma- Sveriges största djurbutik! Det ni, det kan gå i princip hur som helst. Fast efter gårdagens inköp av Ruffwears sele, den utan klövjor, så får nog vissa hundsaker komma i skymmundan.

Imon är det dags för mitt beslut, när jag väl fattat det, oavsett vilket det blir, som kommer ni givetvis att delges.

Maja, den sötaste lilla hunden!!!

Vackraste systern, ses snart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar