onsdag 31 augusti 2011

Inväntar helgen

Ja, jag vet, Det är onsdag och inte kan jag redan tänka på helgen, men ser ni- det kan jag visst!

För denna helgen kommer bjuda på en massa fina saker, dels blir nog med största sannolikhet viltspår på lördag med ett helt okänt hundgäng här i Götet. Både lite pirrigt, men samtidigt så skoj. Kita är ju dels så grym så det är en fröjd bara att se henne jobba. Sedan tycker jag att det ska bli skoj att bege sig ut en grupp o lägga spår åt varandra. På söndag väntas mysfika med allra bästaste fd kollegorna. Åh, som jag saknar våra dagliga snackstunder som kunde reta gallfeber på de lite mer torra o trista juristerna. Och inte nog med det, även underbara söta lilla bebisen. Så söndagen kommer bjuda på många timmar av skitsnack i bästa vännernas sällskap. Kan ju aldrig gå fel.

Själv sitter jag här nu, med mest en massa papper och dokument, till vad? Jag det är ännu en hemlighet, men det känns bra iaf. Så mycket kan jag säga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar