söndag 21 augusti 2011

Sommaren i bilder

Vi har haft en underbar sommar, vädret har inte varit på vår sida direkt med trots det har vi haft en mysig tid nere i skåne.
Fler bilder kommer efterhand, tyvärr strular det en del här hemma för tillfället.


Älskade lilla Pajen!


Olof Viktors cafe nere i Ystad.


Mys på balkongen på Miles födelsedag!

Älskade min! Det bästa i livet!

Ytterligare fikamys på en av alla våra utflyckter i skåne

Syster mi och kärleken




Syster med sin älskade Maja











Min prinsessa vilar medans jag dammsugaer :)


På båtfärjan ut till styrsö i Göteborgs skärgård


Myskväll hemma
Passning av älskade Oden, som redan saknas mig!



Morgonen har spenderats i skogen tillsammans med mina två favvisar och sedan blev det sconesbakning med varm chocklad. Snart ska vi ut på äventyr i det underbara sensommar vädret. Njuter av dagen, sista dagen på semestern. Imorgon bär det av till e överfull mailinkorg, underbara kollegor och ett skrivbord fullt med gula att-göra-lappar :) På ett sätt mysigt, men lite vemodigt då jag gärna tar en vecka till och spenderar den med att upptäcka nya skogsområden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar