torsdag 12 april 2012

Toto 10 år!

Min allra bästa vän har nyss fyllt 10 år. Under 8 år har han varit min bästa vän och med han vid min sida är varje dag unik och glädjefylld.

Vi har varit med om det mesta under åren och jag hoppas vi kommer få massvis med fina år framöver älskade vän, älskade Toto.

Vårt allra första möte. 


Ung och full av hyss

MInns dagen då han simmade efter ålakråkor i farleden som om den vore igår

Alltid med, alltid vid min sida

Favvoplatsen i sommarhuset

Tigga gör jag allra bäst


Att busa med kompisar här till livet

Snabbare än blixten

Matte tvingar mig, jag gör dock allt för lite trix och godis

I väntan på bättre tider

Med en av mina första riktiga vänner

Delar broderligt

Vet precis hur man skall bli behandlad som den Konung han är

VI har tränat på agility, lydnad, rallylydnad, spår och mycket annat skoj!

EN hejare på båtlivet

VI två för alltid!

Mattes stolthet

En av de första dagarna hos mig <3

Borde kanske inte simma ut...

MITT!!!

De finaste jag har (tagen av Åsa)

Gräva bör man, annars dör man

Varför lägger du dem så högt upp, bättre på marken så jag bara kan äta direkt!

Fina killen balenserar
<3


Han har hittat sin husse!

MItt liv, mitt allt...

...Mitt hjärta




Finns inga ord som beskriver min kärlek till denna hund. Nu skall jag ta med mina två busfrön ut för en härlig promenad!

2 kommentarer:

  1. Totos stora moster12 april 2012 kl. 04:26

    Lilla Toto :) Så fin han är! Han ser så liten ut på vissa bilder. Den bilden på honom från köket i Lund, hade jag hängade på mitt gamla jobb. Funderar på vart den är nu..

    SvaraRadera
  2. Han såg ut som en riktig buse! Numera ser han mest trumpen ut ;)

    SvaraRadera