onsdag 4 januari 2012

Nyår

Ett av de mest fantastiska nyåraftonar jag haft, och inte bara jag, utan även min två små älsklingar. Ja, vet detta laget vet ni att jag menar Kita o Toto.

I en hyrd stuga på österlen, Kverrestad, firade vi nyår i år och det var fantastiskt på alla vis. Som så brukligt, så börjas alltid nyårafton med en långtur i skogen med grillning, en nyårafton utan timmar i skogen med glada hundar, långt ifrån alla oljud, detär inget nyår. Till min stora förskräckelse tog Kita sig en liten tur när vi nyss kom ut i skogen o höll som viktigast på att planera vandringen, men hon behagade att komma tillbaka rätt så fort iaf. Tokfian. Ruffen satt sedan ordentligt fast i flexit, fast vi detta laget var tokan nöjd med att springa och valde istället att passa på att vila på varje paus som togs ;)

Kvällen bjöd på underbar middag, hummer, räkor och ostbricka följt av massa godis och öl till mig. Vin för de övriga. Busfröna smaskade på vom och ben och inte en raket hördes förräns vid tolvslaget, men knappt ens då, de låg nöjda o åt på ben utan att ens lyfta blicken.





Underbar morgon!

Mysiga lilla huset



Mr D & jag



D, jag o vovvarna

D med Kita

De tre musketörerna, med bihang.

Musketörerna igen, något gladare över att min kamera är framme igen

Mile med lilla o stora vavvan 
Grabbarna grus 


Underbar utsikt från grillplatsen


En helt underbar vandring avslutas med grillning o hundtugg

Min älskade prinsessa och jag





3 kommentarer:

  1. Fina bilder, som vanligt från dig :), visst är det underbart på Österlen!/ Jessica

    SvaraRadera
  2. Underbar nyår. Jätte fina bilder du har lagt upp också. :)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder, ni ser ut att ha det jätte mysigt :)

    SvaraRadera