lördag 16 juli 2011

Ren ondska.

Jag är van att se missär, slagna och misshandlade djur och höra om diverse hemskheter. Aldrig, aldrig kommer jag ge upp kampen om att ge djur ett drägligare liv.

http://tidningen.djurskyddet.se/2011/06/shiva-blev-bara-sex-manader/


O jag hoppas så innerligt, att denna personen får avtjäna ett längre fängelsestaff och där man inte omvandlar fängelse till skyddstillsyn eller liknande. Personen skall givetvis åläggas djurförbud! För att utsätta djur för lidande, det är den värsta sortens människor och jag tror inte jag ens behöver uttrycka mig vad jag anser om dem. Det håller jag för mig själv, då jag kan bli rädd för mig själv om jag skulle komma på en människa med att göra såhär. Jag saknar helt enkelt ord för att förklara min ilska mot denna person.

Nu slipper du lida mer lilla vän!

1 kommentar: