onsdag 20 juli 2011

Sökandet efter Stella

Alla som vill får gärna sprida detta:

http://www.facebook.com/event.php?eid=222234501146494

Stella är en liten hund, blandras, som förvann från sin dagmatte för fyra dagar sedan i Partille utanför Göteborg. Hon har varit synlig en hel del, men är numera skygg och svår att få kontakt med.

Själv har jag varit ute o letat efter henne några timmar idag, kom nyss innanför dörren och nu börjat det mörkna. Imon bitti innan jobbet tar jag mig en runda. Jag ser det som en självllarhet att hjälpa rädda och ensamma hundar som är på vift, fastän jag aldrig träffat den eller har någon kontakt med ägaren.

Hundarna är iaf trötta, så förmodligen lilla Stella med.

Två dagar kvar till den efterlängtade semestern. En hel månad med de jag håller varmast om hjärtat och en stad som ligger närmare hjärtat än Göteborg väntar på mig. Men det är om några dagar, tills dess skall lilltösen var infångad så jag kan lämna Partille.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar