måndag 11 juli 2011

Välkommen fina!

Snart, eller nästa nu, kommer lilla pojken Oden som ska vara här i drygt två veckor. Det var länge sedan jag hade långbeningen hos mig, och vi har alla sett fram emot det.

Nu har jag en till att lägga all min energi på, en till att träna med, mysa med, promenera med o inte minst hitta på äventyr med. Mys!

Toto & Kita har varit med husse hela dagen ner i Tylösand, och det känns verkligen tomt att komma hem utan att välkomnas av en hel kommitte! För oavsett vad folk vill ha sina hundar till, så tycker jag att de ska välkomna en med pompa o ståt, varje dag, varje gång.

Göteborg bjuder på sol idag och det sprattlar i hela kroppen på mig, så om några minuter får nog allt alla vovvar och förhoppningsvis husse följa med mig på en skogstur runt sjön.

Nu, inväntar tre vovvar o en husse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar