tisdag 27 mars 2012

Dags att flytta neråt igen

Fullt fart här hemma. Om mindre än en månad beger vi oss neråt, hemmåt igen. Malmö står som nästa anstalt. Massa känslor, men mest positiva sådana. Fått snabba besked och vi bestämde oss egentligen först i helgen så vi har en del att stå.
Kartonger skall packas, flyttbil skall bokas, stora starka karlar skall bokas in mot mutor om öl och mat och lägenheter skall städas och kurser skall bokas. Ja, ni förstår- vi har en del att göra.

Härimellan skall vi även hinna med en semester till Nice, så hej, inte ligger vi på latsidan precis.

Så, vi ser fram emot dagliga strandpromenader igen, hundkurser, närhet til familjen och nytt jobb. Ett helt nytt liv och jag gillart. Jag gillart mer än ni kan ana.


3 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt :)!! Jag blir så glad för din skull! Och gissa om jag kommer att hälsa på dig :)/ Jessica o Minx

    SvaraRadera
  2. Mehn, jag som inte ens hann hälsa på dig i götet :/ Glad för er skull är jag ju så klart!

    SvaraRadera
  3. Både jag och Tindra är överlyckliga att ni ska flytta hem igen!!! Ska bli så mysig att ha min syster bara några meter bort, för tänk vi kommer nästan bo grannar :) Puss

    SvaraRadera