onsdag 21 mars 2012

Drömmer om att resa iväg ett tag..

Kommit in i en resperiod. Längtar tills påsken då jag o Mr D ska flyga till Nice och sedan vidare till familjens hus i Biot. Längtar! Förrutom vi så kommer hela lilla familjen vara på plats, så det kommer bli super mysigt. Lägtar så tills långfredagen. Tre underbara dagar väntar oss!

Men jag har mer reslust än så, jag vill åka iväg en vecka med Mr D, ensamma. En avkopplande solsemester hade faktiskt suttit fint i allvardagsstress. Vi får se om det ens är möjligt, är man tvåbarnsmor ;) så är man. O jag har tyvärr inte många som jag kan och vill lämna mina guldklimpar till, speciellt inte under arbetstiderna. Så, kanske förblir det just en dröm, men en weekend till franska rivieran är ju inte helt fel det heller.

Annars har vi äntligen börjat kunna promonera ordentligt igen, Kita förblir kopplad till helgen men vi börjar öka upp etapperna till vanligt längd så hon får lägga på sig lite muskler igen. Tur att den lilla prinsessan var i toppform innan operation, det underlättar ju en hel del.

Nu; ostbågar o nola!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar