fredag 16 mars 2012

Räkfrossa och fredagsmys

Äntligen helg, men tyvärr ännu en helg som vi inte kan spendera tillsammans då Mr D måste jobba.

Mr D hämtade upp mig efter jobbet i hopp om att vi skulle besöka en lexington outlet i Askim efteråt, väl på plats kunde vi inte hitta lokalen och först när jag kollade på inbjudan så jag till mig stora förvåning att det inte var rätt helg, inte ens nära. Så är det när man har massa att tänka på. Nåja, får se om vi kan åka dit den helgen då det verkligen äger rum. Men inget shoppande för oss idag inte.

Kvällen bjuder annars på färska räkor, stenungsbackat bröd och cola. Japp, i detta hushållet dricks det nästan enbart alkoholfritt, och cola hör till favoriterna ;) Imon blir det ju även tidigt uppgång för oss alla. Vi skall skjutsa Mr D till jobbet och därefter åka ut till Tjörn och björis för lite familjehäng och mys. Pappsen kommer hem till Sverige ikväll  det skall upp till sommarhuset imon,så då passar även vi på att besöka vårt favvoställle. Busungarna kommer bli glada över attfå springa runt på holmen fritt och strosa och andas bohuslänsluft. Till min stora  lycka skall jag även passapå att köra lite bil imon. V50 i all sin ära, men imon är det annat som gäller.


                              Men imon väntar detta, och jag lovar, det kan man leva länge på.






Ha en mysig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar