måndag 5 mars 2012

Ny vecka, nya utmaningar

Dagen har väl inte riktigt gått som jag velat. Mina inbokade möten förblev enbart inbokade möten utan några närvarande personer. Kan bli galen av att folk inte kommer som det är sagt.

Sitter och planerar en massa saker som skall fixas till helgen. Blir ett besök till Malmö till helgen med syskonmys och havsdoft. Längtar till stranden och blåsten. Kita kommer inte att kunna gå någon längre sträcka, men om jag bär ner henne till havet så kan vi iaf gå till första bryggan. Toto kan få busa bäst han vill och för prinsessan  blir det långlina. Hoppas att stygntagningen på torsdag går bra och att allt ser fint ut, annars kanske vi måste vila lite mer.



2 kommentarer:

  1. Ska bli så mysigt att du kommer till Malmö i helgen :) Jiiipppiii!!!! Jag vill ha min syster här alltid, det hade varit det bästa. Och Loppan vill ha sina två kusiner här, hon älskar att busa med dom. Men hon har lovat att vara snäll mot Nikita nu när hon är ny opererad.
    Har glömt att berätta att här om dan när vi var nere på fältet, kommmer den hunden som är lik Toto du vet den spanska gatuhunden som är en tik. Den är en bit bort men när Tindra får syn på den så springer hon i all världens fart rakt mot den. Måste tillägga att Tindra annars aldrig springer fram till andra hundar eftersom hon tycker det är lite läskigt. Hon är överlycklig och tror såklart att det är hennes kusin. Inte förrän när hon nästan har kommit fram inser hon att det inte är Toto. Men den lyckan som hon kände när hon trodde att det var hennes kusin är obeskrivlig.. Hon springer mot mig och lyckan är på nått sett ändå kvar så hon gör några lyckrusvarv runt mig istället. Ja en sak är säker, Tindra älskar sina kusiner :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Loppan. Jagade du lilla Petunia ;) Men såklart, hon ser ju ut som en liten Toto ;) Åh, vi önskar oxå att vi bodde i Malmö. Saknar friheten med havet som bakgård, att kunna strosa i timmar utan en människa eller hund i sikte. Med bara havets brus. I helgen blir det extra mys! Längtar! Puss på er båda!

      Radera