tisdag 13 mars 2012

Internetavkoppling

Jo ser ni, kalla det vad ni vill, men jag har faktiskt inte suttit framför en data på hela helgen. Känns skönt  att ibland koppla bort de "måsten" som en data och speciellt internet för med sig.

Gårdagen spenderades uppe i Karlstad, var på förhandling och besökte massvis med mysiga små inredningsbutiker. Med en redan knöckfull portfölj och ytterligare en handväska, så hade jag inte en chans att få med mig ngt hem. Men oj vad mycket fint lilla Karlstad hade att erbjuda. O som sagt, solen lyser alltid i Karlstad. LIkaså denna underbara tisdag.

Resan hem genom skogarna fick mig att längta till ett eget torp, ett mysigt litet rött torp, i skogskanten, med en liten sjö i närheten och sedan bara luget. Så, när jag kom hem besöktes hemnset noga efter en potientiell dröm. Synd att drömmen om torpet inte delas med en viss herre, och då menar jag inte Konungen, men vem säger att man inte kan själv. Jag kan iaf själv.

NU, jobbet väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar