onsdag 15 juni 2011

Löpning när den är som bäst

Nä, tro nu inte att jag är speciellt förtjust i att springa, men ibland är det bara så att man måste. O idag var en sådan dag.

Kärleken, eller ja, alla mina tre små kärlekar och jag begav oss ut mot prästtjärn. I dessa lägen är det skönt med två lösa och väldigt följsamma små vovvar. O även en peppande pojkvän. Gah mina ben höll på att vika sig i uppförsbackarna. Pust!

Men såhär i efterhand känns det underbart, hundarna är fysiskt trötta, jag med. Nu väntar tv-tittande såsom man ska göra en onsdag.

För ett tag sedan var vi o myste i skärgården, där jag trivs bäst. O som jag längtar tills helgen. Förhoppningsvis blir det sommarhuset redan på fredag. Lösa hundar i tre dygn, inga koppel, härlig lantluft, båtåkning, god mat- i massvis, båt och bilsnack med pappsen och såklart en massa pyssel. Precis som jag gillar det, men det är i helgen. Nu blir det lite bilder.







Kärlek när den är som störst.


2 kommentarer:

  1. Vad fina bilder på mina små busar!!! Jag förstår du inte, vsr du ute och sprang????? :)

    SvaraRadera
  2. japp, vi sprang. Joggade. har fått fnatt. jag vet.

    SvaraRadera