lördag 11 juni 2011

Prästtjärn runt

Att starta helgen på bästa vis.
För mig finns det inget som tar en härlig långtur i skogen, med två glada och ivriga små guldklimpar längs benen som lösa utforskar natur på ett helt perfekt avstånd. Det är eviga drömmar det. Att drömma om livet som man önskar man hade. När jag går där i skogen, i lugnet, bara jag o mina två små busfrön, då är inte drömmen långt ifrån mig.

Lördagen har kommit med allt vad det innebär. Hundtid å det grövsta. För får jag välja, fr jag välja precis vad som så är det att spendera alla mina timmar med dem. Vad vi gör spelar mindre roll, men utforska nya platser, fika i skuggan, drömma sig bort på en klipphäll eller bara njuta på balkongen. För mig har allt sin charm.

Frukosten är intagen och helgen kan få börja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar