onsdag 29 juni 2011

Total lycka

Lunchen spenderades på bästa tänkbara vis. Min underbara o kära kollega har för 3 veckor sedan fått en liten son, och idag var det premiär för lilla pyret. Han gjorde succé. Vilken underbart liten söt och gosig kille. Längtan efter en egen liten bebis blir inte direkt mindre när man omges av små gudomliga söta små bebisar. Vi satt ute o skuggan och skvallrade i timmar och jag glömde för en stund bort att jag skulle återgå till arbetet. Underbart!

Kunde inte hålla emot att gå inom en liten barnaffär, där de säljer de mest fantastisk barnkläder, så en body från Molo, en liten dregglis och ett par skor blev det till lillan. Som inte riktigt fått ngt namn ännu.

Värmen är inte lättare idag, och jag njuter till fullo. Hundarna får sina långturer på kvällarna och mornarna, så det njuter de med. Mest i skuggan dock.

Allt har inte varit gröna skogar idag, och jag fick nytta av min långa juristutbildning. Att sätta sig på tvären när det gäller något jag är säker på, det mina damer och herrar, DET är inte en bra ide. Inte alls.

Kameran, den är på laddning. Bilder kommer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar